• Δωρεάν αποστολή
  • 120 ημέρες για δωρεάν επιστροφή
  • Ελεύθερη ρύθμιση μεγέθους
  • SAVICKI Care+®
  • Δωρεάν χάραξη
Προϊόντα:

Τα προϊόντα που αναζητάτε δεν βρέθηκαν...

Εισάγετε έναν άλλο όρο αναζήτησης

Κατηγορίες:

Η κατηγορία που αναζητάτε δεν βρέθηκε...

Εισάγετε έναν άλλο όρο αναζήτησης



Πιο συχνή αναζήτηση: Δαχτυλίδια με αποστολή σε 24 ώρες Δαχτυλίδια με διαμάντι Κλασικά δαχτυλίδια Χρυσά δαχτυλίδια Δαχτυλίδια με μαύρο διαμάντι



Πιο συχνή αναζήτηση: Βέρες γάμου 24H Κλασικές βέρες Επίπεδα δαχτυλίδια Βέρες από μαύρο χρυσό Βέρες με διαμάντι



Πιο συχνή αναζήτηση: Καθημερινά κοσμήματα. Χρυσά κοσμήματα Κοσμήματα με διαμάντια

ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

Παρακαλούμε διαβάστε πολύ προσεκτικά τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις διότι η τυχόν συναλλαγή σας μαζί μας μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδα https://www.savicki.gr/ διέπεται από τους παρακάτω όρους και συνεπάγεται την αποδοχή των όρων αυτών.

  1. ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ/ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

    1. Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων, οι ακόλουθοι όροι θα έχουν τις ακόλουθες έννοιες:
      1. a) Ο ΠΩΛΗΤΗΣ- SAVICKI 1976 sp. z o.o. , Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Πολωνία ),ΑΦΜ :PL 9731046027, info@savicki.gr .
      2. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ - (1) φυσικό πρόσωπο ή (2) ένα νομικό πρόσωπο ή (3) μια οντότητα χωρίς νομική προσωπικότητα, που ο νόμος αναγνωρίζει τη δικαιοπρακτική της ικανότητα.
      3. Η ΤΙΜΗ - καθορίζεται σε ΕΥΡΩ ή σε άλλο νόμισμα, το ακαθάριστο ποσό (λαμβάνοντας υπόψη το ΦΠΑ) το οποίο οφείλεται στον Πωλητή ως αποτέλεσμα της μεταβίβασης της κυριότητας ενός προϊόντος στον Πελάτη, σύμφωνα με τη σύμβαση Πώλησης.
      4. TO ΠΡΟΪΟΝ - κινητό αντικείμενο της Σύμβασης Πώλησης μεταξύ του Πελάτη και του Πωλητή, διαθέσιμο στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα με την καταβολή του τιμήματος (Τιμής).
      5. Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ - Ηλεκτρονική Υπηρεσία, για την πρόσβαση της οποίας δίδεται ένα εξατομικευμένο όνομα (login) και Κωδικός Πρόσβασης στη βάση δεδομένων του συστήματος του Πωλητή, επιτρέποντας τη χρήση από τον Πελάτη επιπλέον λειτουργιών / υπηρεσιών.
      6. Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ - κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
      7. Ο Κανονισμός ισχύει για τους Πελάτες οι οποίοι είναι οι καταναλωτές και μη και χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Κατάστημα, τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ή συνάπτουν κάποια Σύμβαση Πώλησης.
    2. Πρέπει να είστε άνω των δεκαοκτώ (18) ετών για να συναλλαχθείτε έγκυρα στο https://www.savicki.gr/.
    3. Με την συναίνεσή σας στους παρόντες Όρους Χρήσης δηλώνετε υπεύθυνα ότι είστε ενήλικο πρόσωπο. Η Αποδοχή του Κανονισμού είναι προαιρετική όμως είναι υποχρεωτική για τον Πελάτη σχετικά με την δημιουργία λογαριασμού και/ ή για την υποβολή Παραγγελιών και τη σύναψη της σύμβασης πώλησης.
    4. Οι παραγγελίες και παραδόσεις αφορούν και γίνονται εντός της ελληνικής επικράτειας και οι συναλλαγές θα γίνονται στην ελληνική γλώσσα.
  2. ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΗ

    1. Μπορείτε να επισκεφθείτε το https://www.savicki.gr/ και να περιηγηθείτε χωρίς καμία χρέωση και χωρίς εγγραφή. Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα ως επισκέπτης και χωρίς απαραιτήτως να πραγματοποιήσετε εγγραφή. Η εγγραφή σας ως χρήστη όμως θα διευκολύνει τις επόμενες παραγγελίες σας, καθώς θα αποθηκευτούν τα στοιχεία σας. Κατά την εγγραφή σας και κατά την εκτέλεση της πρώτης σας παραγγελίας θα σας ζητηθούν στοιχεία όπως: ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κωδικός πρόσβασης (password) στην περίπτωση της εγγραφής, διεύθυνση αποστολής και διεύθυνση χρέωσης (σε περίπτωση που διαφέρουν). Εάν είστε επαγγελματίας, θα πρέπει να δηλώσετε και στοιχεία τιμολόγησης (Α.Φ.Μ. και Δ.Ο.Υ.).
    2. Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής και τη δημιουργία λογαριασμού πελάτη λαμβάνετε μήνυμα επιβεβαίωσης στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας με τα στοιχεία που έχετε δηλώσει για την πραγματοποίηση αγορών μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το μήνυμα περιλαμβάνει σύνδεσμο ενεργοποίησης της εγγραφής σας.
  3. ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ

    1. Η αγορά προϊόντων από το https://www.savicki.gr/ αποτελεί σύμβαση πώλησης από απόσταση με την έννοια του νόμου για την προστασία του καταναλωτή. Η σύμβασή σας με την Επιχείρηση, θεωρείται κατηρτισμένη αποκλειστικά και μόνο από την στιγμή που λάβετε σχετικό e-mail «επιβεβαίωσης παραγγελίας» από την Επιχείρησή μας.
    2. Οι αναγραφόμενες στο ηλεκτρονικό κατάστημα online-shop τιμές συμπεριλαμβάνουν τον νόμιμο Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.), ενώ δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα της αποστολής.
    3. Για κάθε προϊόν παρέχονται πληροφορίες όπως η τελική τιμή του με Φ.Π.Α., περιγραφή, κωδικός προϊόντος, διαθέσιμα μεγέθη/χρώματα, κ.τ.λ. Οι τιμές ισχύουν για όσο διάστημα αναφέρονται στο https://www.savicki.gr/ και τυχόν αλλαγές δεν επηρεάζουν τις ήδη υποβληθείσες παραγγελίες. Σε κάθε περίπτωση ισχύουσα θεωρείται η τιμή που αναφέρεται κατά την στιγμή της παραγγελίας.
    4. Tα περιλαμβανόμενα και εμφανιζόμενα στο online-shop προσφερόμενα προϊόντα συνιστούν μία μη δεσμευτική πρόταση προκειμένου να κληθεί ο πελάτης να προβεί σε παραγγελία αγοράς.
    5. Ο πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω αντίστοιχων ενδείξεων. Στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος περιλαμβάνονται προϊόντα διαθέσιμα και προϊόντα με την ένδειξη «μη διαθέσιμο προς το παρόν».
    6. Μπορούν να επιλεγούν είδη από το προσφερόμενα προϊόντα, τα οποία θα ενταχθούν στο καλάθι αγορών και στη συνέχεια θα δοθεί η παραγγελία προς την SAVICKI. Πριν την αποστολή της παραγγελίας του, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ελέγξει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας του (π.χ. περιγραφή προϊόντος, ποσότητα – τεμάχια παραγγελθέντων ειδών, όνομα και επώνυμο πελάτη, διεύθυνση, τρόπο πληρωμής) και ενδεχομένως να την αλλάξει. Η λήψη της παραγγελίας του πελάτη επιβεβαιώνεται αμέσως με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) ως επιβεβαίωση της παραγγελίας.
    7. Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας μπορεί να διαφέρει για το κάθε προϊόν και εξαρτάται από την ποσότητα των παραγγελθέντων τεμαχίων και παρουσιάζεται σε απλή μορφή στη σελίδα μας κατά την διαδικασία υποβολής παραγγελίας (μεταξύ άλλων πάνω από το πλήκτρο που χρησιμεύει για την τελική επιβεβαίωση της παραγγελίας).
  4. Πληρωμή

    1. Η πληρωμή για τις αγορές σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:
      1. PAYU
      2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
    2. Η διευθέτηση των συναλλαγών και των ηλεκτρονικών πληρωμών με πιστωτική κάρτα πραγματοποιείται σύμφωνα με την επιλογή του Πελάτη μέσω των εξουσιοδοτημένων υπηρεσιών.
  5. Παράδοση

    1. Η παράδοση του Προϊόντος στον Πελάτη είναι επί πληρωμή, εκτός εάν η Σύμβαση Πώλησης προβλέπει διαφορετικά.
    2. Οι διαθέσιμες μέθοδοι παράδοσης μπορεί να εξαρτώνται από τον τρόπο πληρωμής που επέλεξε ο Πελάτης.
    3. Το σύνολο του χρόνου αναμονής για την παραλαβή εκ μέρους του Πελάτη του Προϊόντος (περίοδος παράδοσης) αποτελείται από το χρόνο προετοιμασίας της Παραγγελίας προς αποστολή από τον Πωλητή και από τον χρόνο παράδοσης του Προϊόντος από τον μεταφορέα.
  6. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

    1. Σε κάθε εξ αποστάσεως σύμβαση πώλησης που συνάπτεται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος online-shop, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως, προφορικά ή εγγράφως, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών κατ’ άρθρο 3ε του ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, η ως άνω προθεσμία των (14) ημερολογιακών ημερών ξεκινά για τα αγαθά από την παραλαβή τους και για τις υπηρεσίες από την ημερομηνία σύναψης της αντίστοιχης σύμβασης.
    2. Ο Πωλητής επιτρέπει στους Καταναλωτές ένα πρόσθετο δικαίωμα να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση χωρίς να δώσουν λόγο εντός 120 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των αγαθών.
    3. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε και να υποβάλετε το έντυπο υπαναχώρησης ή οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση ηλεκτρονικά στον ιστότοπό μας. Εάν κάνετε χρήση αυτής της επιλογής, θα σας στείλουμε αμέσως μια επιβεβαίωση παραλαβής των πληροφοριών ανάληψης σε σταθερό μέσο (για παράδειγμα, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Για να συμμορφωθείτε με την περίοδο υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης. SAVICKI 1976 sp. z o.o.
      Gorzowska 2A,
      65-127 Zielona Góra (Πολωνία)
      E-MAIL: kontakt@savicki.gr
    4. Συνέπειες υπαναχώρησης
      Ο καταναλωτής – πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην αρχική του κατάσταση εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην SAVICKI την απόφασή του να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, επιβαρυνόμενος μόνο με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Ειδικότερα, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον πελάτη, όντας αχρησιμοποίητα. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. παραστατικό αγοράς όπως απόδειξη λιανικής, τα έντυπα που το συνοδεύουν κ.ο.κ) με το σύνολο των εξαρτημάτων του και την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.
    5. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας του Προϊόντος, ως αποτέλεσμα της χρήσης του πέραν αυτού του διαστήματος που είναι αναγκαίο να καθοριστεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του Προϊόντος.
    6. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από Σύμβαση πώλησης που συνήφθη εξ αποστάσεως δεν παρέχεται στον καταναλωτή στις περιπτώσεις που αναφέρονται στα διατάξεις του Νόμου, σε σχέση με τη Σύμβαση Πώλησης, στην οποία: (1) το αντικείμενο είναι η παροχή υπηρεσιών, εφόσον ο Πωλητής έχει παράσχει εξ ολοκλήρου τις υπηρεσίες αυτές με τη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, ο οποίος είχε ενημερωθεί πριν από την παροχή της υπηρεσίας ότι, , λόγω της παροχής της υπηρεσίας από τον πωλητή, θα απωλέσει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση· (2) το αντικείμενο της είναι η πώληση μη προκατασκευασμένου Προϊόντος, που κατασκευάζεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή χρησιμοποιείται για να ικανοποιήσει εξατομικευμένες ανάγκες του/της· (3) η πώληση των Προϊόντων μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με άλλα πράγματα.
  7. ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ (Ελαττώματα – ελλείψεις συνομολογημένων ιδιοτήτων)

    1. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του πελάτη εάν το Προϊόν που πωλείται έχει νομικά ή πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Για την αντιμετώπιση ελαττωμάτων ή ελλείψεων συνομολογημένων ιδιοτήτων στα πωλούμενα προϊόντα ισχύουν οι προβλέψεις του αστικού κώδικα.
    2. Tα ανωτέρω δικαιώματα παραγράφονται εντός διετίας από την παράδοση του προϊόντος.
    3. Ένα παράπονο μπορεί να υποβληθεί εκ μέρους του Πελάτη, για παράδειγμα:

      SAVICKI 1976 sp. z o.o.
      Gorzowska 2A,
      65-127 Zielona Góra (Πολωνία)
      E-MAIL: kontakt@savicki.gr

    4. Ο Πωλητής θα εξετάσει τα παράπονα του Πελάτη άμεσα, το αργότερο εντός 14 ημερών από την υποβολή τους.
    5. Ο Πωλητής οφείλει να παρέχει στον Πελάτη προϊόντα χωρίς ουσιώδη ελαττώματα και με όλες τις συνομολογημένες ιδιότητες.
    6. Αν το Προϊόν που πωλείται έχει κάποιο ελάττωμα, ο Πελάτης μπορεί :
      1. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, την αντικατάσταση του Προϊόντος με άλλο απαλλαγμένο από ελαττώματα ή την διόρθωση του ελαττώματος, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. Ο Πωλητής υποχρεούται να αντικαταστήσει το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελάττωμα ή να διορθώσει το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
      2. Να υποβάλει δήλωση μείωσης της Τιμής ή να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση Πώλησης, υπό τον όρο ότι ο Πωλητής δεν αντικατέστησε έγκαιρα και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τον Πελάτη το ελαττωματικό Προϊόν με άλλο, απαλλαγμένο από ελαττώματα ή δεν αφαίρεσε το ελάττωμα. Η μειωμένη Τιμή θα πρέπει να είναι ανάλογη με την Τιμή που προκύπτει από τη Σύμβαση, στην οποία λαμβάνεται υπόψη η αξία του Προϊόντος με ελάττωμα η οποία είναι ανάλογη με την αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα. Ο Πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση, εφόσον το ελάττωμα είναι επουσιώδες.
    7. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να απαιτήσει την αντικατάσταση του Προϊόντος με ένα άλλο, εφόσον ο Πωλητής δεν προβαίνει εγκαίρως σε αφαίρεση του ελαττώματος, εκτός και αν η συμμόρφωση του Προϊόντος με την κατάσταση που προβλέπεται από τη Σύμβαση με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος σε σύγκριση με τη μέθοδο που προτείνεται από τον Πωλητή. Κατά την αξιολόγηση των δαπανών αυτών λαμβάνεται υπόψη η αξία του Προϊόντος χωρίς ελαττώματα, η φύση και η σημασία του ελαττώματος, και επίσης λαμβάνεται υπόψη η ταλαιπωρία στην οποία θα υπόκειται ο Πελάτης κατά τον εναλλακτικό τρόπο αποζημίωσής του.
    8. Δεν θεωρούνται ελαττώματα:
      1. Η συνηθισμένη ή φυσιολογική φθορά
      2. Φθορές ή ζημίες οφειλόμενες σε κακή ή αντικανονική χρήση, ή σε μη ενδεδειγμένη αποθήκευση, ή σε συναρμολόγηση και χρήση αντιβαίνουσα στις παρεχόμενες οδηγίες, ή σε μεγάλη καταπόνηση, ή σε κακή συντήρηση ή φροντίδα στο διάστημα μετά την μεταβίβαση του κινδύνου (παράδοση) στον πελάτη
      3. Φθορές ή ζημίες οφειλόμενες σε ανωτέρα βία, ή σε εξωτερικό επιγενόμενο συμβάν, το οποίο δεν μπορούσε να προβλεφθεί, ή σε μη συνηθισμένη χρήση του προϊόντος.
  8. ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ / ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

    1. Η χρήση των εναλλακτικών/εξωδικαστικών μεθόδων για την αντιμετώπιση των παραπόνων και των αξιώσεων του πελάτη είναι προαιρετική. Η δήλωση συναίνεσης του Πωλητή ή η άρνηση συμμετοχής του σε εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών γίνεται εγγράφως ή με οποιοδήποτε άλλο νόμιμο τρόπο στην περίπτωση κατά την οποία, μετά από την υποβολή ενός παραπόνου ή την άσκηση μίας αξίωσης από τον πελάτη, δεν επέλθει επίλυση της διαφοράς.
    2. Οι διαδικασίες για την εναλλακτική επίλυση διαφορών (ΕΕΔ) ρυθμίζονται με την ΚΥΑ 70330οικ/30.6.2015 (Β΄ 1421) σε προσαρμογή των ρυθμίσεων της Οδηγία 2013/11/ΕΕ του για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Alternative Dispute Resolution) και τον Κανονισμό 524/2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (Online Dispute Resolution – ODR). Στην ΗΕΔ μπορείτε να υποβάλλετε προς επίλυση κάθε διαφορά τη οποία τυχόν έχετε. Εθνικό σημείο επαφής για την ΗΕΔ στην Ελλάδα έχει οριστεί το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας πληροφορίες για το οποίο και για την επίλυση διαφορών μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση ec.europa.eu/odr
    3. Μπορείτε επίσης να απευθυνθείτε στο Συνήγορο του Καταναλωτή ( www.synigoroskatanaloti.gr ).
  9. ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ

    1. Οι γενικοί όροι συναλλαγής υπάγονται στις διατάξεις του Ελληνικού Δικαίου και δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις της «Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για τις Διεθνείς Πωλήσεις Κινητών Πραγμάτων», όπως αυτή κυρώθηκε δυνάμει του ν. 2532/1997.
    2. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις ενδέχεται να ενημερωθούν ανά πάσα στιγμή. Οι Πελάτες και οι χρήστες θα ειδοποιούνται για την ενημέρωση στη διεύθυνση διαδικτύου https://www.savicki.gr/ και θα αποστέλλεται μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθορίζεται στη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών, ώστε ο Πελάτης να μπορεί να εξοικειωθεί με το περιεχόμενό της.
    3. Οι τροποποιήσεις των Όρων θα τεθούν σε ισχύ μετά τη λήξη περιόδου 14 ημερών από την ημερομηνία υποβολής της ειδοποίησης αλλαγής. Στην περίπτωση Πελατών που έχουν συνάψει Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών, έχουν το δικαίωμα να τερματίσουν τη Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία ειδοποιούνται για την τροποποίηση των Όρων. Η τροποποίηση των Όρων δεν επηρεάζει τις Συμφωνίες Αγοράς που συνήφθησαν από τον Αγοραστή και τον Πωλητή πριν από την τροποποίηση των Όρων.
    4. Η σύμβαση που καταρτίζεται μεταξύ της SAVICKI και του πελάτη συμπεριλαμβάνει όλες τις συμφωνίες και δεν υπάρχουν άλλες προφορικές συμφωνίες.

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος που λειτουργεί υπό την διεύθυνση www.savicki.gr είναι:

SAVICKI 1976 sp. z o.o.
Gorzowska 2A,
65-127 Zielona Góra (Πολωνία)
ΑΦΜ :PL 9731046027,
info@savicki.gr
Τηλέφωνο: +30 211 234 7875

04.01.2023

Κατηγορίες